zondag 24 februari 2013

Nieuwe baas - Het Rad van Schuld !


The Wheel of Blame !
het is van het schitterendste dat 'American Chopper the series' ooit bracht. Deze realityreeks op Discovery Channel ging over een vader en zijn twee zonen die knappe chopper-motoren bouwen en in tien jaar een succesvol bedrijf opbouwen. En dat alles, dikwijls, al hevig ruziënd.

Vader Paul senior had de neiging hevige driftbuien te krijgen en gelijk-wie-dan-ook de schuld te geven. Meestal de foute persoon. 

Op een dag heeft zijn zoon Mike er iets op gevonden; The Wheel of Blame, vrij vertaalt ; het Rad van Schuld, losjes gebaseerd op het Rad van Fortuin. 

Ik wou dat ik beter beeldmateriaal kon tonen, maar vanaf 0:55 wordt het écht goed wanneer Mike het rad voorstelt.

Als ik ooit de kans heb, bouw ik ook een rad van schuld want het is me toch een nationale sport om mensen de schuld te geven, of tenminste de schuldige te zoeken. Iets dat energie kost (en het rad niet) en meestal niks bijdraagt aan de oplossing (en het rad ook niet). 

Ik ben op zoek naar een betere kwaliteit van filmpje,
maar veel pret met The Wheel of Blame !

Clark Kent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sowieso bedankt voor jouw reactie