maandag 16 juni 2014

Nazis At The Center Of The Earth | Stout Konijn strikes again

Rijden tot dicht bij de beestjes op vraag van de bewoonster
Als je maar ontsnapt dan krijg je een groter kot moet onze ondankbare hond gedacht hebben. Vandaag kreeg hij een fiks grotere ren. 

Niet dat ik nu veel van konijnen ken, maar ze zijn wel redelijk intelligent. Er zat geen handleiding bij het hekwerk van bij de boerenbond, doch Flappy wist het wel open te krijgen nadat hij een uur gedaan had alsof hij zich wel zou voegen naar het nieuwe onderkomen. 

Wij weer jagen. 'Ik help maar pakken doe ik hem niet want ik ben allergisch voor beesten' riep ons Charlotte.
We hadden hem snel, ook wij leren al doende bij over een beleeftuin houden!


Clark Kent had de ren deze morgen al bij, maar ik heb toch gewacht totdat mijn medewerkers tijd hadden om ze met me op te bouwen. Het is eens iets anders om te 'doen', en leuke teambinding. Wees maar zeker dat vele dames en heren dit gezien hebben (dit is groene tijd!)
Het gras nog even goed leggen
Het konijn tonen waar de uitgang is .. het is nog niet stout genoeg!


Het is eens iets anders dan de routine .. dat doen we dus samen. Toffe dinges.
Foto 's mogen in de blog zeiden ze. 

Imelda, die diep in haar dementie zit, kon plots de konijnen zien. Een ren daar zie je los door. Ze had interesse, haar stoel mocht nu eens andersom staan. Ongelofelijk, maar toen ik buiten stond om Flappy te controleren klopte ze zowel op het raam (ongezien! voor haar doen). Toen ik vertrok daarstraks zat het raam onder de vlekken van er tegen te kloppen.
Ik zag haar nooit zo actief.

Op het eerste verdiep stonden ook toeschouwers aan het raam met de duim omhoog. 


Coach Clark Kent zette de ondankbare hond in zijn hok bij het verlaten van de dienst. De onverlaat had al een beetje gegraven in het gazon, maar dat zit vol brikkeljon (stenen).



Ik ben moe, maar voor ik in mijn ren kruip, kijk ik nog naar Nazis At The Center Of The Earth (niet naar het WK voetbal). Zo diep is ons konijn gelukkig niet geraakt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sowieso bedankt voor jouw reactie