maandag 5 januari 2015

Beleeftuin voor mensen met dementie | Je Partner zoeken in de houthandel


Winter, Het pas gelegde pad ligt er keihard bevroren bij, 
de konijnen trekken zich met zijn drieën niks aan van de koude. 

Tania pakt Gaston eens goed vast, iets dat hij voortdurend vraagt 'kom zoeteke M/V pak mij eens vast' , maar nu roept hij uit 'laat me maar los, gij hebt het ijskoud!'. Ze komt net van op het terras, we hebben samen de rozenbogen uit de wagen gehaald. Weer een project voor in de lente.

Winter. Wij denken vooruit.

Winter. Ik heb met mijn projectcollega afgesproken dat we in dit seizoen alle materialen, lees sponsors, zoeken voor de beleeftuin. Met de centjes van de kerstmarkt komen we niet heel ver.



Mijn collega zegt dat betonmannen een hart van beton hebben.
.. dat kan toch niet zo zijn!


Bij de houthandel maakte men ruim de tijd vrij om mee te rekenen en te tekenen hetgeen al een vermelding waard is. 


De grote gevers, zoals wél al Artstone Puurs, hebben we nog niet gevonden. 
Maar ze zijn hard nodig om de eerste Vlaamse beleeftuin te maken specifiek voor mensen met dementie



Goede partners met visie vinden die willen denken 'wat zit hier qua reclame en naambekendheid in voor mij' ,  'wordt ik bekend als een vernieuwer' , 'boor ik een nieuwe markt aan? ' en 'zal men mij zien als sociaal verankerd in de streek' .. het is een uitdaging op zijn minst. 


Uw coach is ook vooral enthousiast, geen promogirl, zou dat genoeg zijn? , dat en het feit dat opvang voor mensen met dementie een toenemend maatschappelijk thema is, en dat deze mensen gebouwd hebben aan onze maatschappij zodat wij het nu zo goed hebben.
Houtshop van der Gucht sponsort vanaf dit jaar 'niet meer' zeggen ze. Toch geholpen met details plannen.

Hopelijk vinden we binnen een straal van een half uurtje rijden vrijgevige bedrijven en mensen die niet vergeten dat we oud willen worden op een plaats waar we denken dat we thuis zijn. Wij gaan er voor want wie zoekt die vindt.

Hopelijk heb ik de houthandel niet afgeschrikt en willen ze een portie van het project doen. Alvast krijgen we een eerlijke kostenraming en dan kunnen we weer de baan op , als promogirl

groentjes van uw coach Clark Kent,


1 opmerking:

  1. Houtshop zal niet sponsoren (doen 'niet meer' aan sponsoring, hetgeen we vaak horen.). Tegenvaller. Meevaller is dat we nu tot in detail weten welk gerief we nodig hebben en we hebben een richtprijs. Actie is al gepland. We gaan er voor !

    BeantwoordenVerwijderen

Sowieso bedankt voor jouw reactie