donderdag 11 april 2013

Sorry dat ik in je edele delen kneep - Schattigste excuses ooit op facebook

Schattigste excuses ooit? Briefje (en geld) voor broertje na kneep in edele delen


 Bron: News.com.au

Zac (9) schenkt "beste broer ooit" ook nog (piepkleine) financiƫle vergoeding

© Kos.
Voor al wie een broer heeft, klinkt dit ontwapenende verhaal wellicht bekend in de oren. We kenden allemaal wel momenten waarop we spijt hadden van die mep, pits of kneep te veel tijdens een potje ambras, waarna we het al dan niet op bevel van vader en/of moeder weer goed moesten maken. De negenjarige Zac uit Adelaide heeft op een wel heel schattige manier zijn excuses aangeboden aan zijn gehavende vijfjarig broertje na een stevige kneep in de edele delen. Naast de oprechte en uitgebreide verontschuldigingen, zelfs op het slijmerige af, heeft hij voor "de beste broer in de wereld" ook nog de duizelingwekkende financiƫle vergoeding van 1 Aussie dollar (ongeveer 80 eurocent) over.
Zac had er zich vanaf kunnen maken met een handdruk en "Terug vrede?", maar in plaats daarvan putte hij zich echt wel uit in excuses:

"Aan de beste broer in de wereld,
Ik heb er heel veel spijt van dat ik in jouw edele delen geknepen heb. Ik ben zelfs zo bedroefd dat ik jouw pijn kan voelen. Ik weet dat dit briefje alles niet helemaal kan goedmaken. Daarom schenk ik je ook nog 1.00 dollar. Die is helemaal voor jou! Ik weet ook wel dat de pijn daarmee niet zal verdwijnen. Ik kan ook geen verband aanleggen, want dan kan je geen pipi meer doen. Ik hoop echt dat je je morgen al beter zal voelen, makker!

Liefs van Zac"

Zacs moeder was zodanig onder de indruk van de excuses van haar zoontje dat ze een foto van het briefje nam en het op haar Facebook gooide. Als jouw kind ooit even straffe, originele of ontwapenende excuses in petto had, laat het ons dan gerust weten in de reacties.


coach Clark Kent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sowieso bedankt voor jouw reactie