vrijdag 4 januari 2013

Een nieuw team - Met de baas naar Upper Dare ?

De eerste 3 dagen zitten er op. Als nieuwe baas komt de informatie van alle kanten op je af. Geen baantje voor schoolverlaters, gelukkig kan ik terugvallen op 19 jaar ervaring waarvan een achttal als coördinator en hoofd. Ja, een mens moet zichzelf wat moed in spreken hahaha

Mijn neuronen moeten nogal gevuurd hebben , ik ben twee uur in slaap gevallen na mijn ritje naar huis (gelukkig niet tijdens). Het is een leuke uitdaging.

Nu is het weekend ! Frietjes van de frituur, X-files, tijd met de kids. 

Mijn nieuwe team zit vanavond op een upper-dare-party. Ik was uitgenodigd , leuk, maar heb vriendelijk verzaakt - te moe. Kunnen ze vanavond lekker roddelen over hun nieuwe baas. 'We wisten van niks, ..maar het is allemaal goe' hoorde ik een medewerker vandaag zeggen. De geluiden waren positief. Fijn zo. 











De gastvrouw van de upper-dare nam mijn intentie-brief mee voor de medewerkers die me nog niet zagen. Ze gaat hem voorlezen zei ze lachend. Fijn zo. 
Een team kan beste ontspannen zonder de baas er bij,
toch op een upper dare

Het komt wel goed , is ook mijn mantra de eerste maanden.

Dit weekend kan ik gerust zijn, de eerste dagen waren goed.
Ik ga aan het kennismakingsgesprek werken, een schema maken, waarschijnlijk een beetje uitleg uitschrijven voor hen.
Dat is heus ontspannend, en kost niet veel tijd.

Voila, ik heb het nieuwe team overleefd, en zij mij. Het lijkt me een geslaagde match (koppeling). Een goeie start.

groetjes van uw coach Clark Kent





gewoon lekker thuis




http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120210_113

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sowieso bedankt voor jouw reactie